Monday, January 23, 2012

කොට්ටාගේ කොටු පැනීම

කොට්ටාගේ කොටු පැනීම

මේ නිර්ලජ්ජිත වැඩේට මුහුණ දුන්නේ මම උසස් පෙළ  විභාගය ඉහලින් අසමත් නොවී නුලෙන් සමත් වෙලා ගමේ හන්දියක් හන්දියක් ගානේ රස්තා පාර දාගෙන හිටපු දවස් වල.  අතේ පිච්චියක් නැතුව ගෙදරින් දෙන දේ කාලා ඒත් ෆුල් සොමියේ හිටපු 2010 මාර්තු මාසේ දෙවෙනි සතියේ දවස් හතෙන්  එකකත් උදේ හරියටම වෙනද වගේ ඉර පායලා තිබුන. පස්ස පැත්තට ඉර එලිය වැටෙනකන් නිදා ගන්න මට ඉස්කෝලේ යන කාලේ මාරම මාර ආසාවක් තිබුණා. මොකද මම ඉස්කෝලේ ගියේ ගෙදරින් 45 කි.මී විතර දුර ප්‍රසිද්ධ ඉස්කෝලෙකට. 5 වසරේ ශිෂ්‍යත්වේ සමත් වෙලා අයදුම් කරපු නගර ගානක් පහු කරලා තියන ඉස්කෝලෙකට මාව තේරිලා තිබුණා හින්ද කුකුළා එලාම් එක ගහන්නත් කලින් ඇහැරිලා ලෑස්ති වෙන්න තිබුණා.. ඉතින් නින්ද මට කුඩා කල සිටම අහිමි විය. කුකුළා ඇහැරෙන්නෙත් මම ටොයිලට් යන්න හදනකොට.


දැන් මම මුලින් කිව දවසෙත් උදේ 4.30 ට එලාම් එක තියල snooze කර කර නිදා ගන්නවා. එක හරිම ආතල් වැඩේ. නැත්තම් නින්ද යන්නේ නෑ. අවුරුදු ගානක් ඇහැරිලා පුරුදු වෙලා නින්ද යන්නේ නෑ....

උදේ පාන්දර 7.00 පහුවෙලා විනාඩි 20 ක් ඇති, ඉතින් මම ඔහොම සාමදානයෙන් මගේ කෝට්ටේ බදාගෙන මුනින් අතට නිදාගෙන ඉන්නකොට නිකන් හීනෙන් වගේ නහය කඩාගෙන යන සුවඳක් මගේ ස්ටෑන්ඩ්බයි වෙලා තිබුණා memory යට දැනුන. 

හප්පට සිර. මම හිතුවේ දිව්‍යන්ගනවියක්වත් දීව්‍ය ලෝකෙන් සම්ප්‍රාප්ත වෙලා මාව උස්සන් යන්න හදනවත්ද කියල. ඔන්න ඔහේ ඕනේ මැන්ගුස් ගෙඩියක් වෙච්ච දැන් කියල මම තද නින්දේ වගේ හිටියා. මෙන්න බොලේ සිහින් දිය දහරාවක් මගේ බෙල්ල හරහා පහත් ප්‍රදේශ හොයාගෙන ගලාගෙන යනවා. දැන් නම් sure මේක ෆුල් ලට පට සීන් එකක් කියල. මට 35000 ට මල පැනල. මම සාමාන්‍යයෙන් කැමති නෑ මාව උදේට කවුරු හරි කුද්දනවට. ස්වභාවිකව ඇහැරුණාම මාර ගති.


නොදකින් මේ ගල් මුකලන් ඇටිකුබ්බ නේ...


විට කාලා කාලා වඳුරු දත් වගේ වෙලා තිබුන කොට්ටාගේ දත් වහල්ල විරිත්තාගෙන හිනා වුණා. අනේ මට මූ මරාගෙන ගැන අනුකම්පාවක් ආවා. සිරාවටම කොට්ටා අපේ ගමේ එකෙක් නොවුනට ඌට  සුපිරි බොක්කක් තිබුන කියල මම දැනගත්තේ ඌව ආස්සරේ කරන්න පටන් අරන්  දවස් කීපයකින්.

අද රුමාගේ රෑ කඩේ opening එක. ඉතින් රුමා මුව අපේ දිහා එවල අදරෑ කොහෙවත් මුල් ගල් තැබීම්, ගෙට ගෙවදීම් දාගන්නේ නැතුව උගේ කඩේ රැය පහන් කරන්න වරෙන් කියල කිව්වා කිව්වා කියල කොට්ටා කිව්වා. එකනේ අප්පා මන් දැන් මාර බිසී පොරක් වෙලා.. කරන මගුලකුත් නෑ මගුලේ කෑලිත් නෑ.

දවල් දවස නම් ගත උනේ කොහොමද කියලනම් නිනව්වක් නෑ.

ඔන්න දැන් රාත්‍රී 8.00 විතර මගේ බ්රේක් කලඳක් නැති මවුන්ටනේ පාගල පාගල රුමාගේ කඩේට එන්න පිටත් වුනා. (ජහ ජරා බලු වැඩ, පෙර වැරදි කිසිවක් මගේ රිපෝට් එකේ නැති හන්ද ගෙදරින් කිසිම objection  එකක් නෑ. රාත්‍රී ගමන් බිමන් මණ්ඩලයෙන් අනුමත වෙලා තිබුනේ.


කඩේ හන්දියෙන් [රුමාගේ කඩේට මෙහා තිබුන කඩේ] පැන ගන්නකම් පපුවේ සද්දේ මටම ඇහුන. මම ඒ මගේ මවුන්ටනේ කාර්මික දෝෂයක් කියල හිත සමාධි කරගෙන දවල් කාපු බත් පංගුවේ වීරියයි හවස 
ගිලපු කිඹුලා බනිස් එකේ හයියයි කකුල් දෙකට අරගෙන දිව හපාගෙන  පෑගුවා.


යන්තම් චෝ ගාල ලේ දහරා පපුවට ගලන්න ගත්තේ රුමාගේ කඩේ දැකපුහම. (එච්චර බය වෙන්න හේතුව ඉස්සරහට කියන්නම්කො) 

ඔන්න දැන් රුමාගේ කඩේ රුමාගේ බාරේ. දවල්ට සිල්ලර කඩේ රුමාගේ දෙමවුපියන් යටතේ පාලනය වෙනවා. රෑට  නයිට් කඩේ ඒකාධිපති රුමා.

මම, මගේ සහෝ, බ්‍රොමාර, බ්රෝසංක, කොට්ටා, බ්‍රොමුක්ති, ජූලා, ඩබලා ආප්ප කකා ප්ලේන්ටි බිබී රැය පහන් කරනවා.

පට්ට හීතලයි, ඒ දවස් වල සුරා සූදුවෙන් තොර මම දැහැමෙන් සෙමෙන් ජිවත් වෙන පොරක්. අනිත් කොල්ලොත් එහෙමම තමයි . (අනේ මන්දා)

කොට්ටා ඇරෙන්න අනිත්  උන් අපි සේරම බර කයියක්. ගමේ කෙල්ලන්ගේ සීග්‍ර වර්ධනය, හන්දියේ සිමා ගෙනාපු මෝටර් බයිසිකලේ  වගේ  වල පල මාතෘකා තමා විෂය වුනේ මගේ හිතේ. (හරියටම මතක නෑ, කොහොමත් අනිවා ඒවා වෙන්න ඕනේ වැදගත් දෙයක් නම් වෙන්න බෑ

කොට්ටා බංකුවක නිදාගෙන ඌ අලුතෙන් ගත්ත Sony ericsson  K 310 එකයි රුමාගේ  W 200 එකයි පුට්ටුවක්  ගහල. (bluetooth  නැති හින්ද infrared වලින් තමා ගනුදෙනු.. මොනවා හුවමාරු වුනාද දන්නේ නෑ. හැබැයි හොඳ දෙයක් නම් වෙන්න බෑ.

ඔන්න ඔහොම ඉන්නකොට අපිට කයිය හන්දම ඌ ගැන alert  එකේ ඉන්න බැරි වුනා. [විශේෂයෙන් alert  එකේ ඉන්න මූ පොඩි බබෙක්වත් හොරෙක්වත් නෙවෙයිනේ]

රුමාගේ කඩේ සුපිරි ආප්ප කඩේ දියුණුවෙන් දියුණුවට පත්වේවා කියල අපි කොහොම හරි ආප්ප 30-40 කට වග කීවා

අනන් මනම් තවත් බොහෝ රස කතා පැණි කතා, මගඩි කතා අතරේ අපි හිටිය අද දුම්ගැහිච්ච  බිත්ති ඔරලෝසුවේ  විනාඩි කට්ට පණ එපා කියල දුවනවා.
තප්පරකට්ට ඊට එහා. වෙලාවකට මට හිතෙනවා ඔරලෝසුව හොයා ගත්තු කෙනා  තප්පර කට්ටා අපරාදේ ඔරලෝසුවට දැම්මේ කියල. මු නැත්තම් විනාඩි කටට මෙච්චර හයියෙන් දුවන්නේ නෑනේ. 

නිකමට අපට කොට්ටාව මීටර් වුණා.

බලනකොට මු බංකුවේ නෑ.  මම හිතන්නේ විනාඩි 10 හෝ ඊට අඩු තමා, වැඩි වෙන්න නම් බෑ....මු මාරු වෙලා.


එතකොටම තමා මාරම මාර සීන් එක වුනේ. කොල්ලෝ ඔක්කොම ෆුල් මොංගල් වෙලා, 
හීන් දාඩිය බින්දු එක දෙක තොල් උඩ මතුවෙද්දී කෙල ගිලෙන්නතුව යන්න පටන් ගත්තා. 

ඉතුරු ටික හොඳම හරිය  මීළඟ පොස්ටුවෙන් දාන්න හිතුව. එහෙම හොඳයිනේ ? 

ඕනෙම දෙයක් ඕනෙවට වඩා ඕනෙම නැහැලුනේ

1 comment:

  1. අයියෝ... මේකත් මඟින් කඩලා.

    ReplyDelete